Sunday 31 January 2016

CARA NAK ONLINE MOVIE/ DOWNLOAD MOVIE




Assalamualaikum dan salam sejahtera,

heh harini rasa macam nak menaip sesuatu je. Well cuti sem masih berjalan hehe .So duduk rumah tengok hindustan la kerjanya sampai mak aku pon marah dah sebab dia tak minat .Dia layan drama melayu jeeeeee .Kalau slot akasia tu drama apa je dia tak pernah tengok semua khatam da .Drama queen angat .Sebenarnya dah lama tak tengok hindustan ni.Start layan since tengok Dilwale .Nampak tak kesan dilwale tu pada diri aku kui kui jangan bash aku .Aku start kenal hindustan ni dari kecik lagi sebabnya my baba minat gilos dengan hindustan especially shah rukh khan. Dil to pagal hai la baadshah la. layan jela walaupun tak paham apa le makhluk ni cakap ,nasibla hensem .
Okay so ni tempat-tempat aku download/tengok movie /drama online.

2)  filmyWap
3)  einthusan
5)  vplayTV
9)  anime1
10)  tonton.my
11)  layanon9



banyak lagi actually tapi so far ni la yang aku suka hihi 
okay semoga berbahagia.
Assalamualaikum .xoxo.

No comments: